VINOVATUL DE SERVICIU – După 7 (şapte) ani am ajuns să fiu din nou „vinovatul de serviciu” al neamului !!!! Oare cui foloseşte ???

Scriu această carte de pe patul unui penitenciar de maximă siguranţă din România, pentru simplul motiv că „cineva” s-a enervat pe mine pentru că am îndrăznit să sfidez şi să încalc consemnul dorinţei lui de răzbunare şi am vizitat un fost om de stat care, în mod nedrept, a fost pus la stâlpul infamiei şi aruncat  în după gratii ca ultimul infractor de drept comun. Trebuia găsit un vinovat şi el, Adrian Năstase, era cel mai vizibil, cel mai cunoscut, îl ştia o Românie întreagă, o Europă şi, de ce nu, o lume întreagă.

         Un asemenea trofeu îţi ocupă agenda anului sau chiar a anilor, nu a săptămânii de lucru, vine întotdeauna ca o mănuşă pentru un guvern şi un Preşedinte care îşi ratează obiectivele. Propaganda băsistă a putut liniştit să bată câmpii cu multă graţie, folosind în mod repetativ numele de Adrian Năstase, la care a ataşat fel de fel de aberaţii, construindu-i lui Băsescu imaginea de luptător cu corupţia, folosindu-se de numele fostului premier, chiar dacă acesta era nevinovat. Este nevoie permanent să-i sacrificăm şi să-i murdărim pe unii, ca să poată fi imaculat Zeus ?!?

         Eu personal am fost trimis după gratii pe baza unui scenariu deja ticluit şi făcut în laboratoarele ministrului justiţiei Monica Macovei şi ale Cotrocenilor. După ce am fost executat într-o singură şedinţă de judecată, de nişte judecători care îl au pe „naşu’ în suflet”, precum  Mirela Sorina Popescu, Ilie Iulian Dragomir şi Francesca Vasile, care au făcut public dovada certă că nu sunt interesaţi să judece, ci să condamne, după ce, de ochii lumii, au amânat pronunţarea câteva zile pentru depunerea de concluzii scrise, pe care nu le-au citit niciodată, după ce în timpul şedinţei au refuzat toate cererile invocate de apărărorii mei şi au comentat în mod revoltător orice depoziţie făcută de mine, au respins recursul fără să răspundă la cererile Curţii Constituţionale şi ale colegilor lor de la ÎCCJ. Nu au regrete şi nici responsabilitate aceşti judecători fără suflet – nişte roboţi, păpuşi în mâna lui Mefisto – că au participat la o execuţie, că cineva nevinovat a fost rupt de societate, de familie, de copiii lui minori, de colegi, de prieteni ?. Stau şi mă întreb, cum îi mai rabdă Dumnezeu pe aceşti indivizi cu chip de om ?

         Păi să vezi cum propaganda băsistă ştia cu mult înainte decizia judecătorilor, cum o anumită parte a media e informată pe surse că am fost „prins” cu ajutorul SRI, în timp ce eu nu mă „ascunsesem” nicăieri şi numeni nu s-a agitat să mă caute, nu-ţi rămâne decât să înţelegi că era mai mult decât obligatoriu ca Florentin Scaleţchi să fie acoperit de lături, să fie înjosit şi jignit, decredibilizat şi, din nou, pentru a nu ştiu câta oară, pus la stâlpul infamiei, transformat din nou în paria societăţii, supus iarăşi exerciţiilor de umilinţă şi pedeapsă ale statului băsist  şi, deşi nevinovat, era la rând pe agenda de lucru a domnului Băsescu să ajungă în postura de vinovat de serviciu.

         Vă întrebaţi de ce acest lucru ? Simplu ! După ce Băsescu a cunoscut repetate înfrângeri electorale şi personale, ba chiar răzvrătirea făţişă a Partidului Democrat Liberal, pe care l-a condus cu mână de fier, după ce a fost repus la Cotroceni de o congregaţie internaţională, după ce nu mai este luat în seamă de nimeni şi nimeni nu mai crede în minciunile şi în jocurile lui murdare de culise, ce altceva  putea face decât să arate că nimic nu îl abate din drumul şi că, vezi Doamne, prioritatea lui a rămas lupta cu corupţia. Şi ceea ce a început prost acum 7 ani, prin aceeaşi politică de abuz şi de ignorare a legii, încearcă să încheie azi, folosindu-se de toate instituţiile care încă i-au rămas fidele, precum ÎCCJ.

         De ce credeţi că nimeni nu îl mai bagă în seamă şi nu îl mai crede pe acest fariseu ? Pentru că, în afară de minciuni peste minciuni vândute poporului, ceea ce rămâne după el este NIMIC ! În acest URIAŞ NIMIC se regăseşte, din păcate şi neputinţa „Eminenţei cenuşii”, care de cinci ani încoace s-a străduit, dar nu a reuşit realizarea  unui deziderat mult dorit de noi toţi – integrarea României în spaţiul Schengen !!

 

         Cine în viaţa lui nu a primit o mică atenţie ori nu a făcut un gest de recunoştinţă faţă de o atitudine umană ? Cum răspundem la întrebări precum : De ce statul român dă stimulente şi prime ? Nu cumva este vorba de o şpagă mascată !?! Ce rău aduci societăţii dacă faci lobby pentru oameni, şi nicidecum trafic de influenţă, cum zic ei ? Câte spăgi a dat şi a luat Băsescu cu mâna lui ? Cine l-a investigat vreodată pentru banii lui ?

         Este o mare ruşine pentru o ţară din Uniunea Europeană să-ţi faci ţinte din adversarii politici, pe care să-i transformi în deţinuţi politici în anul 2013, folosind aceleaşi metode ca ale vechii Securităţi, dar mult mai sofisticate şi cu o tehnologie mai bună. Şi asta se întâmplă la 24 de ani după ce românii, sătui de dictatură şi comunism, de securitate, dar şi de chin, umilinţe, foame, frig şi decizii politice aberante, au ieşit cu piepturile goale pe străzi şi au impus căderea acelui regim odios, ilegal, ilegitim şi criminal.

         Închis şi umilit, dar cu coloană vertebrală şi niciodată învins, sper ca bunul Dumnezeu să-mi dea puterea ca toate aceste nedreptăţi care mi s-au făcut în ultimii 7 ani, într-o bună zi să ia sfârşit şi să se facă lumină cu adevărat în viaţa mea, mult prea zbuciumată şi plină de sincope şi neprevăzut.. Şi voi, dragii mei cititori, mă puteţi ajuta prin sfidarea propagandei mincinoase şi deşănţate băsiste.

         Este inadmisibil ca în ţara lui Băsescu să fim zi de zi stresaţi, ameninţaţi, infricoşati, dar mai ale terorizaţi şi speriaţi de procurori şi mascaţi. Însă în REPUBLICA PROCURORILOR orice este posibil şi toţi românii, indiferent de vârstă, sex, pregătire, stare socială, indiferent de funcţia pe care o deţin în ierarhia statului, dar şi în sectorul privat, pot fi oricând arestaţi şi apoi condamnaţi, aruncaţi într-o închisoare în care condiţiile de detenţie şi mentalităţile sunt încă precare, caracteristice mai degrabă evului mediu.

         L-aş ruga pe onor Traian Băsescu să spună public, pe când era comandant de navă, câtă şpagă a dat el directorului Companiei Navale, la Securitate, la Comitetul judeţean de partid, la Inspectoratul de Navigaţie Civilă, la Policlinica NAVROM-ului (se ştia că are probleme cu vederea), la şcoala unde au învăţat fiicele lui, la spitale, dar şi la cursurile lui de reciclare, dar şi câtă şpagă a primit de la toţi comandanţii de navă care ajungeau la Anvers-Belgia, acolo unde ocupase (tot dând şpagă) un loc cald de agent comercial al Companiei NAVROM. Mă opresc numai la cei 12 ani de marinărie ai acestui imaculat om, care se preface că luptă din răsputeri cu corupţia.

         Sigur, e o perioadă demult uitată chiar şi de domnia sa, atâta timp cât azi apare în faţa naţiunii şi dă lecţii de cum nu trebuie să facem noi. Ne dă lecţii tocmai cel care este acuzat de tot felul de matrapazlâcuri, care toată viaţa lui a fost slujbaş la stat cu venituri mai mici de 2000 euro, însă care etalează opulenţă – vile, maşini, terenuri –  dar şi cheltuieli pe care nu le poate justifica.

         Ruşinea  pentru unii dintre noi – OAMENII – aproape că nu există ! Tu ne spui ce e bine şi ce e rău, când ai reuşit performanţa, de tip mafiot, de a ignora toate legile şi regulile acestei ţări, impunându-le românilor propriile tale mofturi şi păreri ? Ţi-ai făcut instituţii unde ai angajat oameni care, din banii noştri, ţi-au apărat şi încă îţi apără interesele tale şi ale grupului tău de obedienţi. Să crezi despre Vasile Blaga că nu a fost corupt ca director de vamă, este o amare eroare şi lipsă de cunoaştere a acestui fenomen, corupţia adică, în vămi, dar afirmaţia ta este, în acelaşi timp, o batjocură la adresa inteligenţei românilor dacă îţi închipui că cineva te-a crezut !

         Nu sunt invidios şi nici nu am răutăţi, aşa cum ai dovedit de-a lungul timpului că este Băsescu, doar că, după ce văd atâtea nedreptăţi, eu fiind chiar victimă a acestora, consider că nu este permisă ascunderea adevărului şi nici nu trebuie să ne prefacem că nu vedem ce s-a ales de vieţile  noastre cu unul ca Preşedintele actual al României, care s-a născut cu ură în suflet, alimentată permanent de minciună, ipocrizie, fariseism, perversitate şi răzbunare.

         Se apropie momentul când vom respira uşuraţi şi vom ajunge să aflăm lucruri de-a dreptul terifiante, care sigur ne vor oripila. Povara ruşinii va fi cumplit de grea pentru acest popor pentru că am ascuns adevărul atâta timp şi am validat prin votul nostru asemenea grozăvii.

         Se poate afirma cu certitudine că istoria românilor e ciclică,  de fiecare dată găsindu-se  un VINOVAT pentru toate nelegiuirile din diverse perioade. Din păcate, aceste nelegiuri nu puteau fi făcute fără aportul slugarnic şi obedient al oportuniştilor vremii – nişte râme umane.

         Să fii sigur, domnule Băsescu, că vei sta pe soclul VINOVATULUI NAŢIONAL o lungă perioadă de timp după ce nu vei mai fi ce eşti azi!

Conducătorul care a pretins obedienţă totală supuşilor, a adoptat aceeaşi atitudine de ABJECTĂ OBEDIENŢĂ în faţa mari marilor lumii – iată imaginea care,  sunt convins, că şi ea va dăinui peste veacuri !

 

 

. . . . . .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         Dragi cititori, închei această carte cu gândul că am reuşit, pe cât a fost posibil, să vă reîmprospătez memoria cu evenimentele, faptele, dar mai ales cu informaţii precise din istoria contemporană, post-decembristă, pe care cu toţii am trăit-o într-o perioadă destul de agitată, de efervescenţă politică, de 24 de ani de aşa-zisă democraţie dâmboviţeană, mulţumindu-vă pentru atenţia pe care o veţi acorda acestei lucrări, informându-vă că, în cel mai scurt timp posibil, voi reveni cu un nou roman, la fel de incitant şi provocator.

 

         Dar până atunci,

 

 

DA, RECUNOSC, SUNT VINOVATUL

DE SERVICIU AL ŢĂRII MELE !

 

Azi-noapte,Dumnezeu a venit

în celuă

şi m-a îmtrebat :

Eşti vinovat ?

Eu am privit în depărtarea

vieţii mele,

până spre tinereţe

şi chiar mai încolo,

către copilărie

şi am spus :

Da, Doamne, sunt vinovat !

Sunt vinovat

că am iubit încă de tânăr

libertatea şi oamenii.

Nu libertatea mea,

ci a celorlalţi.

Chiar libertatea ţării mele, Doamne !

Eu? Ce contez eu ?

Ce înseamnă viaţa mea ?

De aceea nu m-am ferit niciodată

să plătesc chiar cu libertatea

dragostea mea pentru libertate.

De aceea am fost gata

să plătesc chiar cu viaţa

faptul că mi-a păsat

de viaţa celorlalţi.

Sunt apoi foarte vinovat

de naivitatea

cu care m-am lăsat minţit

de credinţa că trăiesc

în lumea pe care am visat-o,

în ţara pe care am visat-o,

printre oamenii pe care i-am visat.

Iată că ţara mea

are încă o dată nevoie

de libertatea mea,

mai mult decât are fetiţa mea

de zece ani,

mai mult decât au prietenii mei,

mai mult decât am eu însumi !

Şi iată cum ţara mea,

 pentru că am iubit-o şi o iubesc,

pentru că i-am apărat

dreptul la demnitate şi speranţă,

pentru că m-am târât în genunchi

în faţa morţii

ca s-o văd scăpată

de umilinţe şi tiranie,

ţara mea îmi face cadou

o pereche de cătuşe

spre cinstea băseştilor

care o conduc

şi a morarilor şi pietrelor*

care macină la moara justiţiei

comenzi politice

în loc de grăunţe.

Draga şi scumpa mea Românie,

Spune-le celor care se joacă

de-a democraţia,

călcându-ţi în picioare

sufletul şi inocenţa,

că eu sunt vinovat

pentru milioanele de oameni

care mor de foame.

Eu sunt vinovat

pentru părinţii

care n-au ce pune în ghiozdan copiilor

când pleacă la şcoală.

Eu sunt vinovat

pentru frigul din şcoli.

______

*Trimitere la dna Kovesi, în traducere – dna APIETREI  (ko, din lb.maghiară, înseamnă piatră)

Eu sunt vinovat

pentru bătrânii

care stau la coadă la farmacii.

Eu sunt vinovat

pentru disperarea şi umilinţa

din sălile tribunalelor.

Eu sunt vinovat

pentru cei aruncaţi în stradă

din casele furate

în instanţe.

Eu sunt vinovat

pentru pensiile de mizerie,

pentru preţul mare la gaze,

pentru munca la negru

 şi pentru sutele de mii de şomeri,

dar şi pentru minciunile politicienilor

din campaniile electorale.

Ca să nu mai vorbesc

de mizeria din spitale.

Ca să mai vorbesc

de nesiguranţa de pe străzi

şi de cei morţi în trafic,

sau de milioanele de oameni

pe care nu-i ascultă nimeni,

oricâtă dreptate ar avea,

oricât de mare ar fi durerea

care îi poartă pe drumuri.

Eu sunt vinovat

pentru că România, de ani de zile,

nu e dorită şi primită în Spaţiul Schengen.

 

Eu sunt

Inamicul public nr.1,

scumpa mea ţară.

Într-o zi,

penrtru că sunt un biet muritor,

se va face dreptate !

Atunci o să v-ajungă din urmă

condamnarea mea

de acum aproape trei decenii.

Dar poate că acum

unul dintre mercenarii

plutonului de execuţie

chiar va avea glonţ pe ţeavă

şi chiar va apăsa pe trăgaci !

 Atunci nu se va teme nimeni de mine.

Atunci nu va mai trebui

să mi se bage pumnul în gură

ca să tac.

Atunci n-o să mai fie nevoie de cătuşe

ca să fiu ţinut departe

de ochii trişti ai fetiţei mele,

care mă strigă şi cheamă

să fiu lângă ea !

Eu sunt primul tău vinovat,

Românie !

Spune-i Europei că m-ai prins !

Fă ce n-a făcut nici Ceauşescu,

Execută-mă !

Ia-o înaintea Justiţiei Divine !

Ar fi păcat să nu-i aduci

preşedintelui tău această bucurie !

Da, recunosc

în faţa lui Dumnezeu

şi a ta, iubita mea ţară,

că sunt vinovat !

Mi s-a furat libertatea,

dar nu şi curajul de a lupta

pentru ea.

Mi s-au tăvălit sufletul şi numele

prin noroi,

dar nu şi credinţa

în binele celor mulţi,

nu şi ideile pentru care,

iată,

mă cer singur la moarte.

Pentru că numai aşa pot fi cuminţit !

Pentru că numai aşa

n-o să mai reprezint un pericol.

pentru că numai aşa,

într-o zi,

unui fost marinar,

muritor ca şi mine,

i se va face poate RUŞINE !

Aşa că trageţi din toate părţile,

Lichidaţi-mă !

FOOOC !!

 

         Autorul

Lasă un răspuns

