EU, CEL DINTR-O VIATA VIITOARE – JURNAL DE CELULA

21 februarie 2007 – miercuri

112 zile în recluziune, ca reţinut politic în România şi în U.E.

 

08.00. – Apelul – Frig în atmosferă, frig în viaţa politică, frig şi în sufletele noastre.

Avem parte de nenumărate comentarii pe tema conflictului şi ingerinţelor Preşedintelui în economie şi justiţie.

Ies la Capelă şi îmi fac datoria de dascăl. Îmi spun rugăciunea şi comentez cu părintele pe tema agitaţiei din politica românească, dar şi privitor la situaţia mea şi a lipsei de receptivitate a tuturor organelor în cazul meu şi a înscenării judiciare de care am parte.

Astăzi este aşteaptată decizia Curţii Constituţionale în cazul ministrului Monica Macovei.

Preşedintele Băsescu este plecat într-o vizită de stat la Cairo, iar Premierul în Japonia, la Tokyo.

22 februarie 2007 – joi

113 zile în recluziune, ca reţinut politic în România şi în U.E.

08.00. – Apel. Se aşează iarna peste ţară.

10.00. – Ieşim la telefon, vorbesc cu soţia, cu Gelu Voican, dar şi cu O.A.D.O. Mai transmit ceva direcţii de acţiune pe termen scurt şi mediu.

Printre altele, mi se relatează întoarcerea la vremuri mai bune a fostului ministru MAN, Generalul în rezervă Niculae Spiroiu, care intenţionează să revină în cadrul organizaţiei, urmând să preia funcţia de Director General OADO.

Bravo !!!  Mă bucură foarte mult vestea. N-am murit.

11.00. – Vine la grefă directorul administrativ, Dumitrache  Ilinca, să semnez documente  bancare, dar şi finalizarea raportului activităţii OADO pe 2006.

Mai comentăm pe tema “golăniei” din Justiţie şi a faptului că nu ne putem aştepta la nimic bun de aici încolo.

Îi predau un caiet din “Jurnal de celulă”.

13.00. – Merg la Capelă, îmi spun rugăciunea şi aprind lumânările, ascult cu multă plăcere muzică religioasă.

Fac un CD pentru Monica, să asculte şi ea, în maşină.

15.00. – Revin în celulă şi urmăresc dezbaterile pe tema “valizelor cu bani”, plimbaţi pe la Preşedinţie şi Prim-ministru, generând acuze grave pe care şi le-au adus reciproc pe canalul naţional al TV.

Aştept cu nerăbdare ziua de mâine, când am întâlnire cu familia şi probabil o să am noutăţi. Sunt totuşi convins că nu mă poate aştepta la ceva bun de la acest judecător.

23 februarie 2007 – vineri

114 zile în recluziune, ca reţinut politic în România şi în U.E.

08.00. – Apel. Chiar dacă temperatura este de 2 grade, un vânt rece de iarnă tripeală senzaţia de frig face imposibilă orice activitate în exterior.

11.00. – Sunt scos la cumpărături, unde îmi fac proviziile normale de apă, cafea şi seminţe, dar, în acelaşi timp, mă răsfăţ cu câteva prăjituri.

14.00. – În sfârşit, sunt dus la vorbitor. Familia aştepta de la 11.30. Am reuşit să vorbesc cu ei la 1630, timp în care eu am fost nevoit să aştept într-o încăpere plină de ţigani – într-o o mizerie de nedescris, cu bolnavi şi fumători, unii care puţeau de te lua  ficatul,  înjurături în toate formulele.

Nici o veste, nici o rază de siguranţă, nimic bun pentru mine. Am primit poze cu Rebecca, fetiţa cea mică a mea, şi ăsta e semnul fericirii şi al mulţumirii mele că am pentru ce să exist, dar mai ales că trebuie să rezist !.

18.00. – Ajung la celulă şi încep să scot din alimentele primite de acasă, printre care calcan prăjit – o bunătate. Aştept apelul de seara să pot savura din bucatele aduse.

24 februarie 2007 – sâmbătă

115 zile în recluziune, ca reţinut politic în România şi în U.E.

08.00. – Apelul – Frig, un ger cu soare.

10.00. – Ieşim la telefon. Mai vorbesc cu Ştefan Mitroi. Sunt trist că mi-e interzis să-l mai sun, având în vedere iminenta lui revenire în MAI. Nişte căcăcioşi, asta e, probabil că se crede că o simplă discuţie înseamnă şi o lipire de etichetă de „contaminare”.

E încă bolnavă societatea şi încă trăim cu trecutul care ne urmăreşte, ne obsedează şi ne macină !

În schimb am vorbit cu ministrul Niculae Spiroiu, care doreşte să revină activ în OADO.

Pe lângă problema mea, care este foarte gravă, am şi alte griji cu organizaţia şi cu familia mea, care dau semene de oboseală şi neputinţă din lipsă de resurse materiale.

Azi, la orele 17.00, OEDH (Strasbourg) – la Hotel Phoenicia, va inaugura o secţie în România.

Tare sunt curios în ce componenţă, dar mai ales cu ce finalitate !.

Seara am aflat că a fost o fâsâială, la care a participat Iliescu alături de Becali şi câţiva foşti membri O.A.D.O. – Homotescu, Kannan Abdul, Bucur, Gelu Voican Voiculescu.

Printre altele, în discursul domnului Rostaş s-a făcut referire la faptul că au în lucru un caz special al Justiţiei române, chipurile era vorba de mine.

Mie însă mi-a lăsat un gust amar oportunismul dovedit de acei foşti membri OADO care n-au rezistat tentaţiei de a migra către această posibilă viitoare filială a OEDH !

25 februarie 2007 – duminică

116 zile în recluziune, ca reţinut politic în România şi în U.E.

08.00. – Apel.  – Frig, fără căldură, şi fără speranţă.

10.00. – Merg la Capelă, începe slujba, îmi îndeplinesc îndatoririle de dascăl. La sfârşitul slujbei preotul îmi aduce un elogiu în faţa enoriaşilor, recunoscând că actuala slujbă a fost făcută datorită mie, care i-am dat puterea să continue misiunea pe care o are de la Dumnezeu, de a da harul şi a îndepărta forţele răului, a presiunilor lui, într-un loc ostil şi plin de intrigi şi de a aduce o oarecare mulţumire.

Partidul Conservator, la Congres a decis să urmărească  trei obiective : moţiunea de cenzură pentru guvernul Tăriceanu, un guvern monocolor până pe 15 martie cel mai târziu şi problema pensionarilor.

De azi, Traian Băsescu se va chema Traian Pinochio – un mincinos (etichetat aşa de Dan Voiculescu).

Lasă un răspuns

